O firmie

DLACZEGO NASZA FIRMA

Jesteśmy największą firmą prywatną, która profesjonalnie zarządza nieruchomościami na rynku dolnośląskim. Nasz ogromny potencjał tkwi w ludziach, w ich wiedzy i zaangażowaniu. W celu sprawnej realizacji zadań zatrudniamy licencjonowanych Zarządców nieruchomości, doświadczonych Administratorów, Inspektorów Nadzoru, Specjalistów ds. księgowych.

KLUCZOWE ZALETY

 

Wieloletnie doświadczenie

Nasz firma rozpoczęła swoją działalność 1 kwietnia 2000 roku. Aktualnie zarządzamy 732 nieruchomościami położonymi przede wszystkim we wrocławskiej dzielnicy Śródmieście.

 

Kompleksowa obsługa

Zapewniamy kompleksowe usługi techniczne, księgowe, ubezpieczeniowe i wiele innych.

 

Odpowiedzialność

Posiadamy polisę od odpowiedzialności cywilnej.

 

Koszty

Naszym celem jest zadowolenie klientów, dlatego świadczymy usługi na najwyższym poziomie, obniżając jednocześnie koszty eksploatacyjne budynków.

 

Oferta

Jesteśmy elastyczni, dostosowujemy ofertę do wymogów rynku. Dlatego w branży zarządzania nieruchomościami, zarówno sobie, jak i konkurencji, podnosimy poprzeczkę wysoko.

 
 

NASZA OFERTA

Swoje usługi polecamy wspólnotom mieszkaniowym, spółdzielniom, jednostkom budżetowym, a także firmom prywatnym. W ramach naszej współpracy zapewniamy Państwu:

Administratora, inspektora nadzoru ds. budowlanych, sanitarnych, elektrycznych oraz księgową.

Reprezentowanie wspólnoty przed organami administracji państwowej i samorządowej

Obsługę formalno - prawną wspólnoty.

Szybkie i sprawne usuwanie awarii i usterek.

Nadzór nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje, remonty i modernizacje.

Współpracę z firmami świadczącymi usługi, a także negocjowanie warunków umów.

Utrzymanie porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji.

Terminowe wykonanie wszystkich przeglądów wymaganych Prawem Budowlanym.

Ubezpieczenie budynku od ognia i innych zdarzeń losowych.

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

Prowadzenie księgowości wspólnoty mieszkaniowej.

FORMY WSPÓŁPRACY

Proponujemy Państwu dwie formy współpracy z nami.

Powierzenie zarządu

Właściciele lokali jako Wspólnota Mieszkaniowa powierzają PZM Sp. z o.o. zarząd nieruchomością wspólną i w ślad za tym podpisują umowę z naszą firmą. W tym przypadku wszelkie obowiązki dotyczące zarządzania nieruchomością wykonuje zarządca. Wspólnota Mieszkaniowa ma prawo do systematycznej kontroli naszej działalności zgodnie z Ustawą o Własności Lokali z dnia 24 czerwca 1994r.
Jest to propozycja przede wszystkim dla właścicieli, którzy zajęci swoimi sprawami zawodowymi, pozostawiają nam pole do działania.

Zlecenie administrowania

Właściciele lokali wybierają spośród siebie zarząd, który zleca administrowanie nieruchomością naszej firmie. W tej sytuacji administrator wypełnia zadania zlecone przez zarząd, który kontroluje wykonanie umów podpisanych z administratorem i innymi firmami obsługującymi wspólnotę. Tę formę współpracy polecamy klientom chcącym współpracować z zarządcą, często mającym dużo czasu, lubiącym angażować się w problemy i zadania.

ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Jeśli interesuje Państwa indywidualna oferta naszej firmy wystarczy zadzwonić do najbliższego Punktu Obsługi Klienta bądź skontaktować się z nami drogą elektroniczną za pomocą formularza kontaktowego. Chętnie spotkamy się z Państwem i przedstawimy ofertę naszej firmy, doradzimy właściwą formę prawną.

W ślad za tym pomożemy zrezygnować z usług dotychczasowego zarządcy, wspólnie ustalimy termin i miejsce zebrania.

Na zebraniu Państwa wspólnota podejmie ważne uchwały, a my pomożemy wytyczyć dalszą drogę postępowania.

ZARZĄD SPÓŁKI PZM

1. Prezes Zarządu - Mariola Drewniak
2. Członek Zarządu - Barbara Filiks