Strefa klienta

Za pomocą serwisu eKartoteki mieszkańcy po zalogowaniu się mogą sprawdzić wysokość swojego czynszu, historię operacji finansowych na swoim koncie czy też w łatwy sposób skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Awarie można zgłaszać telefonicznie, kontaktując się z jednym z Biur Obsługi Klienta w godzinach pracy poszczególnych oddziałów Spółki PZM lub po zalogowaniu się w serwisie eKaroteki.pl, wykorzystując moduł wiadomości. W przypadku wystąpienia awarii po godzinach pracy Biur Obsługi Klienta prosimy o kontakt z pogotowiem: Ważne telefony.

Wartości liczników można zgłaszać za pomocą serwisu eKartoteki.pl lub telefonicznie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta lub Działem Mediów oraz przez wysłanie wiadomości e-mail.

Odczyty wodomierzy podawać należy dwa razy do roku: na koniec maja i koniec listopada.